سایت ساز

این وبلاگ جهت معرفی زمینه های طراحی سایت، پشتیبانی سایت و... است.

سایت ساز

این وبلاگ جهت معرفی زمینه های طراحی سایت، پشتیبانی سایت و... است.

عکاسی صنعتی

  

حتما برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده است که تصمیم به تبلیغ برای فروش محصول یا تبلیغ کسب و کار خود گرفته اید.
امروزه که رسانه ها به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده اند و همه ما تاثیر آن ها را در توسعه کسب و کار می دانیم، نمی توان قدرت بازاریابی کسب و کار تصویر را نادیده گرفت.

  ادامه مطلب ...

آنالیز کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در روند مراحل بهینه سازی برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل، از جمله موارد مهمی است که عدم اهمیت و توجه به کلمه کلیدی، میتواند آسیب های جبران ناپذیری را  متوجه نتیجه های عملکرد جستجو و سئوسایت سازد.شاید شما دارای یک وب سایت قدرتنمند در گوگل باشید اما اگر در فرایند آنالیز وشناسایی کلمات کلیدی غفلت کنید به تدریج مخاطبان خود را از دست خواهید داد ؛ زیرا هنگامی که کاربران عبارتی را در گوگل جستجو میکنند ؛ در نتایج جستجو به فهرستی از وب سایت های مربوطه با آن عبارت و کلمه کلیدی برخورد میکنند که اولین وب سایتی که به چشم میخورد و دارای رتبه اول است ، مرتبط ترین محتوای سئو شده با کلمه کلیدی جستجو شده برای کاربران را دارد. بنابراین ، آنالیز کلمات کلیدی در گوگل ، عمل تخصصی است و باید بدین منظور، بر مباحثی مانند مدل برخورد کاربران و رفتار آنها و نمونه های متنوع کسب و کار و تجارت الکترونیک تسلط کامل داشته باشید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با فرایند آنالیزکلمات کلیدی و مزایای آن آشنا کنیم .

جهت ثبت سفارش سئو سایت  اینجا کلیک  کنید. 

تعریف آنالیز کلمات کلیدی

جهت آشنایی با فرایند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، در اولین مرحله باید تعریف و هدف آن را بدانید. آنالیز کلمات کلیدی گوگل، (SWOT)یعنی بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها،برای بهینه سازی موتورهای جستجو است و هدف نهایی از آنالیز کلمات کلیدی، یافتن واژگان پرکاربرد و با اهمیت در زمینه تخصصی عملکرد وب سایت است که بر پایه این کلمات کلیدی ، محتواها در هرزمینه ای تولید می شوند. به عبارت دیگر، به کمک تجزیه و تحلیل کلیدواژه ها، می توان در به منظور دستیابی به حجم، رقابت و نتایج مورد انتظار کلمات کلیدی، برای موتورهای جستجو و همچنین تبلیغات استفاده کرد. در مراحل آنالیز کلمه کلیدی، اولین مرحله و در واقع میتوان گفت مهم ترین مرحله برای آغاز هرگونه فعالیت سئو است ، چراکه بدین صورت میتوانید روی کاربر متمرکز شوید و درنهایت آنها را به صفحه ی خود هدایت کنید.