سئو تولید محتوا از قدرت مند ترین نشانه های رتبه بندی گوگل است و با این حال، بسیاری از بازاریاب ها در تولد محتوای مناسب و درست مشکل دارند.
یک زمانی با نگارش و انتشار یک پست وبلاگ 300 کلمه ای، رتبه کسب می کردید ولی باید بدانید که این دوره مدت ها است که پشت سر گذاشته شده است و شما برای کسب رتبه در SERP به محتوایی عالی نیازمند هستید.
نوشتن محتوا مورد نیاز مخاطب از اصول سئو تولید محتوا
می توان گفت از مهم ترین نکته های نوشتن محتوا تشخیص نیاز کاربر است و شاید این موضوع برای شما ساده و آسان به نظر آید ولی در عمل خواهید دید که سایت ها محتواهای نامناسبی را تولید خواهند کرد.
بهتر است محتوایی را تولید کنید که بنا بر نیاز مشتری و یا مخاطب شما باشد و به سوالات آن ها پاسخ داده باشید.
یکی از نکات سئو تولید محتوا این است که نیازی نیست همه پست های سایت شما دربلاره محصولاتتان و یا خدماتتان باشد، تولید محتوا در حوزه کسب و کار شما تنها بخشی از نیاز مخاطبین شما است.
با تولید محتوا در قسمت های گوناگون به مخاطبین خود ثابت کنید که شما تنها یک متخصص حرفه ای در حوزه کاری خود هستید و بین شما و رقیبانتان تفاوت های زیادی وجود دارد.
استفاده از تیتر جذاب از اصول سئو تولید محتوا
یکی از اصول سئو تولید محتوا بی شک استفاده از تیتر جذاب است و در حقیقت فضای کوچکی است که می توانید با استفاده از آن تاثیر شگرفی بر کاربران بگذارید.
بهتر است تا تیتر ها را به گونه ای انتخاب نمایید که قابل فهم باشد ودر عین حال دارای کلمات کلیدی باشند.
به خاطر داشته باشید که عنوان صفحه و متا دیسکریپشن جز قسمت هایی هستند که در نتایج جستجو نیز نمایش داده می شوند.
استفاده از عبارت های دارای کلمات کلیدی از اصول سئو تولید محتوا
برای اعلام موضوع صفحه خود به کاربران و موتورهای جستجو می توانید از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و بدونه محتوا استفاده کنید ولی باید دقت داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید چرا که کاربران چنین محتوایی را علاقه مند نیستند و موتور های جستجو نیز با این گونه وب سایت ها برخورد جدی خواهند کرد.
اما راجب اهمیت تولید محتوا سایت بخوانید